Pierwsza kontrola w 2017 roku

22:04:00

+222 :)

"Najpiękniejszy rodzaj szczęścia to ten, w którym czujesz, że wszystko jest tak, jak powinno. "

Morfologia buja, że ho ho:
Krwinki białe - 6,28
Krwinki czerwone - 3,79
Hemoglobina - 11,7
Hematokryt - 35,9
Płytki krwi - 206

Nowy Rok = dobre informacje, o tak, chcę ich więcej i więcej. 

Lekarz zadowolony, plamki się ładnie goją i złuszczają. Mam jeszcze przez miesiąc stosować żel zorac trzy razy w tyg, a w weekendy steryd. Chodzi o to, żeby przeczekać ten czas do momentu, kiedy mój nowy szpik się całkowicie rozbuja i na dobre wykurzy mojego niechcianego chłoniaka.
Do tego mam zejść jeszcze z dawki cellceptu do 500mg dziennie (to lek, który zapobiega odrzutowi przeszczepu) i odstawić go po trzech tygodniach.

Super! Moja radość jest nie do opisania :-D   nie ważne, że siedziałam ze 40 min     w punkcie pobrania krwi i dwie pielęgniarki upuściły mi siedem próbówek krwi i ponoć wyszłam blada hihi, ale nie zemdlałam.

Silna kobita w końcu jestem. :D

Muuua :*

You Might Also Like

0 komentarze