-4 dni do przeszczepu

10:45:00

Już za chwilę dostanę ostatnią dawkę białka, co oznacza, że niedziela już się kończy i kończy się drugi etap leczenia do przeszczepu. Jutro zaczynam radioterapie na węzły chłonne. Będzie ona trwała trzy dni, a po tych trzech dniach przeszczep.
Komórki macierzyste od dawcy, czyli od siostry mej bliźniaczki przyjadą w środę Emotikon smile Dzień ,,0'' wypada w Boże Ciało, więc nie wiem czy nie będzie przypadkiem małego przesunięcia o jeden dzień, ale tą decyzję niech podejmą specjaliści w tej dziedzinie, dam im wolną rękę, hehe Emotikon grin

Dziś byli ze mną całym serduchem też w Gliwicach, moi rodzice i brat. Chociaż wiadomo było od razu, że odwiedzin nie ma i teraz jak jestem w izolatce, to tym bardziej, ale i tak pokonali te 500 km, żeby przywieźć mi trochę ubrań, soków i jedzenia. Niestety mamusiny rosołek do mnie nie dotarł, zostało mi tylko do dyspozycji jedzenie hermetycznie pakowane z dłuższą datą ważności. Porozmawialiśmy sobie przez Skype. Oni na parkingu Kliniki, a ja w środku na oddziale. Pokazałam im jak mieszkam sobie w swoim małym azylu, zjadłam obiadek razem z nimi, jeszcze chwilę pogawędziliśmy i pojechali do domu, a ja zrobiłam sobie popołudniową drzemkę Emotikon smile
Jestem mega szczęściarą, że mam taką rodzinę, na którą mogę liczyć nawet będąc tak daleko od domu. Wsparcie, jakie od Nich otrzymuję jest bezcenne, będę im wdzięczna za to do końca mojego życia i jeden dzień dłużej i będę robiła wszystko, żeby mogli też i na mnie liczyć w każdej sytuacji.
Emotikon heart
Kocham Was bardzo Moja Rodzinko :*:*:* Emotikon heart

You Might Also Like

0 komentarze