-1 dzień do przeszczepu

10:12:00

Jestem już po trzecim radio. Przeżyłam go bez problemu, tak jak wczoraj. Niestety urządzenie nie miało tyle szczęścia co ja, bo się wzięło i zepsuło. Mój zabieg udało się zrobić w całości. Tylko teraz współczuję tym ludziom, którzy czekali na korytarzu na tomo od rana i pewnie już się dowiedzieli co się stało. Technicy musieli wiele nie miłych słów usłyszeć. Eh...
Tylko ja taka szlachcianka, przyjechałam sobie prosto z oddziału, bez kolejki weszłam i za jakiś czas z uśmiechem wyszłam. Trzeba mieć układy haha 

A teraz już jestem gotowa do przeszczepu. Płyny nawadniające sobie kapią, a ja mam nawet na sobie koszulkę ze słoniem na szczęście, którego i tak na zdjęciu dobrze nie widać. Co za przypadek 
O 21.30 komórki macierzyste mają być podane. 
Mój dawca, czyli moja siostra spisała się na medal. :) Dziękuję :)
Moja radość jest nie do opisania. 
Dla takiej radości, warto pomagać.
Pamiętajcie! :)



You Might Also Like

0 komentarze