#helpersgeneration

20:33:00

3 i 4 marca miała miejsce kolejna, tym razem wiosenna odsłona projektu studenckiego #helpersgeneration, w której miałam zaszczyt brać udział. Projekt organizowany przez Fundację DKMS ma na celu zaangażowanie studentów w walkę z nowotworami krwi. Każdy ze studentów biorących udział w projekcie jest odpowiedzialny za rejestrację potencjalnych dawców na swojej uczelni. Dlatego też podczas dwudniowych warsztatów studenci nabywają potrzebną im do tego wiedzę medyczną, jeśli chodzi o nowotwory krwi i dawstwo szpiku. Ja też miałam okazję poszerzyć swoje horyzonty, bo przecież edukacji nigdy nie za dużo. 
Poznałam Klaudie, Krzyśka i Sebastiana, czyli dawców rzeczywistych. Opowiedzieli oni swoje historie. Wy je możecie również poznać, zaglądając do poniżej podanych linków:
Ja jako pacjent - biorca, też podzieliłam się swoją historią dotyczącą leczenia, szukania dawcy i w konsekwencji samego przeszczepienia. Byłam bardzo zestresowana, nawet nie pamiętam co mówiłam i czy to był zrozumiały przekaz, ale mam nadzieję że tak. 
Przy okazji wykładu motywacyjnego, dowiedziałam się czegoś o sobie, ale          i utwierdziłam się w tym, że nadal chce robić coś dla innych, pomagać, być potrzebna. 
Fundacja DKMS to rodzina. Rodzina, która ma wspólny cel. Nigdy nie zwalnia, wręcz przeciwnie, działa na wysokich obrotach. Wielki szacunek i nieustanne uznanie dla Nich!!! 
Studentom zaś życzę niekończącej się motywacji do działania i jak najwięcej zarejestrowanych potencjalnych dawców.
Siła w Was! 


You Might Also Like

0 komentarze