Studniówka!

17:30:00

STUDNIÓWKA!!! - druga w życiu - tylko tym razem to sto dni mojego pięknego nowego życia, które podarowała mi moja 24letnia dawczyni, oddając mi cząstkę siebie 
Ja czekałam na dawce trzy miesiące. Pomóżcie, jeśli tylko możecie i innym, to nic nie kosztuje, a daje mnóstwo satysfakcji. To od Was zależy czy każdy potrzebujący dostanie szansę na drugie życie.... bez choroby... bólu                  i cierpienia... niezależnie od tego w jakim jest wieku. 
Fundacja #DKMSPolska to grono wspaniałych ludzi, którzy kochają pomagać i kochają to co robią. Miałam okazję się przekonać, jak to wszystko wygląda. I jestem nadal pod wielkim wrażeniem. Zrobiłam sobie nawet pamiątkowy skromny album z mojej akcji. 
Chciałabym żeby każda zarejestrowana osoba, która dostanie telefon z fundacji z pytaniem o podtrzymanie woli bycia dawcą, bez wahania się na to zgodziła. W wirze codziennych obowiązków zapominamy, że podjęliśmy odpowiedzialną i przemyślaną decyzję o zostaniu dawcą i wtedy też pojawiają się różnego rodzaju uczucia, od strachu po euforię włącznie.    Ale pomyślcie wtedy o tym chorym, który nie ma czasu czekać... a jego życie zależy od Was!....
Kibicuję wszystkim chorym czekającym na dawce, jak i wszystkim po przeszczepach szpiku.
Bądźcie zdrowi... bo życie bez względu na wszystko jest piękne...
Ściskam Was! :*

You Might Also Like

0 komentarze