Skromna, ale jakże ważna pamiątka.

01:25:00

Jak postanowiłam, tak zrobiłam. Długo troszkę to trwało :D  
Pamiątka w postaci skromnego albumu z Akcji DKMS ,,Pomóż Ani i Innym" zrobiona i można ją obejrzeć. Reszta zdjęć jest na komputerze z taką troszkę słabszą rozdzielczością, ale są.  :)
To był niesamowity dzień, niesamowita akcja. Na zawsze te chwile pozostaną w mojej pamięci i w moim sercu :).

Dziękuję, dziękuję i do końca życia będę wdzięczna tym wszystkim osobom, które pomogły mi przygotować tą akcję na wielki sukces, jakim się zakończyła. To, z jakim zaangażowaniem każdy starał się pomóc, przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Wiara w ludzi wróciła, a hasło: RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ, miało odzwierciedlenie w rzeczywistości.

Dziękuję również tym 445 osobom, które podczas akcji dołączyły do grona potencjalnych dawców. Każda zarejestrowana osoba to szansa na nowe życie. Oby takich świadomych decyzji było jak najwięcej.

Dziękuję, dziękuję, dziękuję!!!

#dkmspolska jesteście najlepsi :*


















A to moja antyrama w pokoju :) 



Pozdrawiam! :)











You Might Also Like

0 komentarze