Trzeci dzień w KTS

19:21:00


Dziś do południa był bardzo intensywny dzień. Najpierw pobrano mi wycinek ze zmienionej chorobowo skóry, potem wykonano trepanobiopsję szpiku i na koniec założono mi wkłucie centralne (taki pomocniczy cewnik do żyły głównej, gdy żyły są już zniszczone i jest problem z założeniem wenflonu)
A w nagrodę za swoją dzielność dostałam dobry obiadek. Między innymi kotlet schabowy, kaszę jaglaną i surówkę. Naprawdę było smaczne. hehe

Pojawiła się jakaś mała odma, to skutek uboczny po wkłuciu centralnym, ale jutro mają mi jeszcze raz zrobić rentgen i to jeszcze raz sprawdzić. Mam nadzieje, że nie trzeba będzie tego usuwać.



Dziś Międzynarodowy Dzień Pielęgniarek. 
Życzę wszystkim pielęgniarkom i pielęgniarzom wszystkiego najlepszego. Przede wszystkim zdrowia. Wasza praca i zaangażowanie jest drogocennym skarbem w opiece nad nami pacjentami. Najlepszego raz jeszcze.

:*:*:*

You Might Also Like

0 komentarze