Czwarty dzień w KTS

20:58:00


Dobrą informacją w piątek 13-go jest to, że moja mała odma się wchłania, rentgen to potwierdził. W poniedziałek przed radioterapią jeszcze jeden rentgen kontrolny mam mieć zrobiony.
Emotikon smile
Czuję się dobrze, co prawda boli mnie to miejsce, w którym mam wkłucie, ale da się przeżyć. Apetyt jak na razie też mi dopisuje, choć menu szpitalne nie jest jakieś wypasione to coś z niego da się wybrać i zjeść. Melduję posłusznie, że druga kolacja została zjedzona, bo przecież spać na głodniaka nie można. Emotikon grin
Pozdrawiam Was cieplutko. Cieszcie się życiem, celebrujcie każdą chwilę, jaką dostajecie od Boga, bo nikt nie jest nieśmiertelny. Emotikon smile

PS. Moją jednoosobową piątkową imprezę sponsoruje Nestle. W szpitalu też można poszaleć hehe





Emotikon hehe

You Might Also Like

0 komentarze