-8 dzień do przeszczepu

20:08:00


W magiczny sposób minęły moje trzy dni radioterapii na całą skórę. Opalenizny jeszcze nie widać, ale za jakiś czas się pojawi hihi

Jutro druga część przygotowań. Tym razem mają mi podawać przez kolejne 4 dni białko ( to się jakoś fachowo nazywa, ale wybaczcie, nie powiem Wam dokladnie jak ) To owe białko w kroplówce, będzie sobie kapało przez 12 godzin i będzie nastawiane na noc. Ze względu na to, że to będzie ciało obce dla mojego organizmu to lekarz kazał się mi przygotować na wysoką temperaturę i uczulenie. Przez cztery noce będzie się działo. I albo będę faktycznie spać albo wkurzać się, że mnie swędzi skóra i nie miłosiernie spoglądać na zegarek. 

Wiem, że mi kibicujecie, więc przetrwam i to :-)

Brawo Wy! Brawo Ja! <3

Muuua :*



You Might Also Like

0 komentarze