Konsultacja radiologiczna...

21:37:00

„ jestem tu, ludzi tłum”- ten fragment piosenki zespołu Wilki przewijał mi się przez myśli, jak siedziałam na korytarzu Zakładu Radioterapii w CO w Gliwicach, czekając na konsultację. I faktycznie był tłum :)Emotikon grin

No ale do rzeczy…

Moi Drodzy! 
Emotikon smile

Konsultacja przebiegła pomyślnie. Zostałam zakwalifikowana do leczenia dwoma metodami napromieniowań: TSI, czyli radioterapia skóry całego ciała oraz TLI, czyli radioterapia układu chłonnego. Te dwie procedury są łączone właśnie w leczeniu tego mojego, już prawie zwalczonego chłoniaka skóry.
Pytam lekarza, czy świąd skóry powróci? A on odpowiada: Nastawi się Pani, że tak, jeżeli zaś nie, to będzie to bardzo miła niespodzianka. Emotikon grin
Maj od samego początku do końca będzie ciekawym i intensywnym miesiącem, zahaczając o czerwiec.

Oto rozkład jazdy na Śląsku: Emotikon grin
5 maj – przygotowanie do radioterapii plus tomografia komputerowa
10 maj – przyjęcie na Oddział Kliniki Transplantacji Szpiku i Onkohematologii, potem radioterapia, chemia i znowu radioterapia, no i…
25 MAJA – upragniony PRZESZCZEP SZPIKU!!!!


Mój dawca to 24-letnia kobieta z Polski. Rozumiecie?! Moja w 100% identyczna genetyczne siostra, żyje sobie, gdzieś obok mnie i chce mi pomóc, to jest coś pięknego i niesamowitego. Chciałabym ją poznać, tu i teraz, ale wiem, że na razie nie mogę. Poczekam, będę cierpliwa, aż minie te dwa lata. A wtedy, wtedy jak Nam się uda spotkać, musi się udać, to się poryczę po raz kolejny ze szczęścia! 

Moja siostro, jesteś dla mnie prawdziwym bohaterem! Emotikon heart

You Might Also Like

0 komentarze