Małe metamorfozy :D

21:28:00

Odświeżanie fryzurki jest koniecznie, zwłaszcza jak się ma krótkie włosy Emotikon grin( i co myślicie, zdj. po lewej) A po prawej łatwo się domyślić co to za fryz. Peruka wisi sobie na stojaku w szafce. Mało razy w niej chodziłam, wolałam swoją łysinkę, która budziła kontrowersje. :DEmotikon grin Droga była, 500 złotych za nią zapłaciłam, a Fundusz oprócz tego 250 złotych mi dorzucił :DEmotikon grin Kupiłam ją tylko ze względu na wesele, żeby goście skupili swoją uwagę na parze młodej, a nie na mnie.
W piątek była chemia, a w sobotę wesele. Dałam radę i nawet sobie nie wyobrażacie ile mi to radości sprawiło. Założyłam sukienkę, szpilki, co prawda makijażu nie było, ale wtedy to nie miało znaczenia. Szalałam na parkiecie do 2 w nocy, oczywiście już w barelinach, a szpilki poszły pod stół .Emotikon grin Jak brat mnie wziął w obroty, to tylko powietrze na zakrętach łapałam. Peruka mi nie spadła, więc widowiska nie było. :DEmotikon grin

Odkąd pamiętam, taniec to jest to, co bardzo lubię. Wychodzę na parkiet i wszystkie bolączki odchodzą w zapomnienie :)Emotikon smile
Taniec = dobra terapia! :)Emotikon heartPolecam każdemu :)


Emotikon heart

You Might Also Like

0 komentarze